نخبه پروران پیروزی

ریاضی علوم تیزهوشان

نخبه پروران پیروزی

ریاضی علوم تیزهوشان

مشخصات بلاگ

بزرگ اندیش باش ، تا به نتایج بزرگ برسی.

سرگرمی

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۸
نخبه پروران

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از تشکیل پرونده الکترونیک از سال تحصیلی 96-97 برای دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی، مسعود شکوهی در برنامه پرسشگر با بیان اینکه هدایت تحصیلی یک فرآیند است، اظهارکرد: هدف هدایت تحصیلی این است مسیری را برای دانش‌آموز فراهم کند که در پایان پایه نهم، توانایی شناخت استعدادهای خودش را برای ورود به شاخه‌ها و رشته‌های مختلف داشته باشد.


مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته اقداماتی برای مقطع ابتدایی انجام داده ایم‌، گفت:‌ از ابتدای امسال پرونده الکترونیک برای همه دانش‌آموزان پایه نهم تشکیل شد. از سال تحصیلی 97-96 این پرونده برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم و هشتم و سال بعد از آن برای دانش‌آموزان ابتدایی تشکیل خواهد شد.

وی تشریح کرد: اکنون در هدایت تحصیلی جدید، نظر دانش‌آموز 10 درصد، نظر اولیاء 5 درصد، معلمان 10 درصد، مشاوران 10 درصد، آزمون رغبت و توانایی 30 درصد و نمرات سه پایه تحصیلی 35 درصد مؤثر است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۲۶
نخبه پروران




کلید اولیه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان موسوم به تیزهوشان منتشر شد.


بر اساس اعلام سایت مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نتایج این آزمون در اوایل تیرماه و بعد از آزمون ورودی نمونه دولتی منتشر خواهد شد. همچنین کلید اولیه ی سوالات برای دریافت آماده شده است که میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.

لازم به ذکر است که در سایت سمپاد برای معلمان و صاحب نظران عزیز قابلیت ابراز نظر و پیشنهاد در رابطه با آزمون و سوالات فراهم شده است که میتوانید با مراجعه به سایت و استفاده از فرم های درنظر گرفته شده نسبت به اعلام نظر خود اقدام کنید.


کلید اولیه پایه هفتم 


کلید اولیه پایه دهم  



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۲۶
نخبه پروران



به آرامی شروع به مردن می کنی
اگر سفر نکنی
اگر کتابی نخوانی....



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۸
نخبه پروران

عینک‌هایی که مطالعه در حین دراز کشیدن در بستر را آسان می‌کردند. کاش این عینک‌ها حالا هم در دسترس بودند!


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۲۴
نخبه پروران


اگر آدمی هستید که نمی‌توانید روی کار خود تمرکز کنید و درستان را بخوانید، شاید می‌بایست یکی از این کلاه خودهای مخصوص را روی سر بگذارید که صدای بیرون را از خود عبور نمی‌دهد، اکسیژن ۱۰۰ درصد برای کارایی بهتر مغز به شما می‌رساند و میدان دید شما را محدود می‌کند. این عکس در سال ۱۹۲۵ گرفته شده است:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۹
نخبه پروران


دبیرستان دخترانه انرژی اتمی!

مؤسسه آموزشی و فرهنگی صنعت هسته‌ای کشور اقدام به تأسیس دبیرستان انرژی اتمی دخترانه برای مقطع متوسطه اول در سال تحصیلی 97-1396 نموده است.
لذا دانش‌آموزان دختر ششم ابتدایی می‌توانند در آزمون ورودی این دبیرستان شرکت کنند و پس از قبول شدن، در این دبیرستان ثبت‌نام نمایند. فرآیند شرکت در آزمون ورودی و شرایط قبولی در این واحد آموزشی همانند دبیرستان پسرانه دوره اول انرژی اتمی است. محدوده جغرافیایی این دبیرستان در خیابان کارگر شمالی و در جوار سازمان انرژی اتمی ایران، واقع در منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران است و به زودی نشانی دقیق و شماره تماس این واحد آموزشی از طریق وبگاه دبیرستان به اطلاع علاقمندان خواهدرسید.

مؤسسه آموزشی و فرهنگی صنعت هسته‌ای کشور



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۱
نخبه پروران


آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعداد های درخشان با حضور 220هزار دواطلب در پایه هفتم و 99هزار داوطلب در پایه دهم برگزار شد.

براساس اعلام سایت سمپاد ظرفیت پذیرش برای پایه هفتم 16هزار نفر و پایه دهم 8هزار نفر میباشد که قبول شدگان جواز حضور در مدارس تیزهوشان را خواهند داشت.

لازم به ذکر است که نتایج این آزمون در تیرماه بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اعلام خواهد شد. همچنین طبق اعلام سایت مربوطه کلید اولیه سوالات در اواخر همین هفته اعلام خواهد شد که درصورت لزوم ما نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دانش آموزان برای دریافت دفترچه سوال میتوانند از لینک های زیر استفاده کنند.



دفترچه سوالات پایه هفتم


دفترچه سوالات پایه دهم




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۰۸
نخبه پروران



دبیرستان ماندگار البرز در دو روز پنجشنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت ماه در دو پایه ی هفتم و دهم آزمون ورودی برگزار کرد.

دانش آموزانی بیش از 7800 در پایه دهم و بیش از 8000 دانش آموز در پایه هفتم به رقابت پرداختند که نتیجه این رقابت در هفته دوم خرداد ماه اعلام خواهد شد که دواطلبین قبول شده به تحصیل در این دبیرستان با سابقه خواهند پرداخت.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۲۳
نخبه پروران


🌼🌸روز معلم گرامی باد🌸🌼


می توان در سایه آموختن
گنج عشق  جاودان اندوختن

اول از استاد، یاد آموختیم        
پس، سویدای سواد  آموختیم

از پدر گر قالب تن یافتیم
از معلم جان روشن یافتیم

ای تو کشتی نجات روح ما
ای به طوفان جهالت نوح  ما

یک پدر بخشنده آب و گل است
یک پدر روشنگر جان و دل است

لیک اگر پرسی کدامین برترین
آنکه دین آموزد و علم  یقین



استاد حسین شهریار


🌼🌸روز معلم گرامی باد🌸🌼


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۵
نخبه پروران