نخبه پروران پیروزی

ریاضی علوم تیزهوشان

نخبه پروران پیروزی

ریاضی علوم تیزهوشان

مشخصات بلاگ

بزرگ اندیش باش ، تا به نتایج بزرگ برسی.

سرگرمی

الکترونیکی شدن پرونده تحصیلی دانش آموزان

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از تشکیل پرونده الکترونیک از سال تحصیلی 96-97 برای دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی، مسعود شکوهی در برنامه پرسشگر با بیان اینکه هدایت تحصیلی یک فرآیند است، اظهارکرد: هدف هدایت تحصیلی این است مسیری را برای دانش‌آموز فراهم کند که در پایان پایه نهم، توانایی شناخت استعدادهای خودش را برای ورود به شاخه‌ها و رشته‌های مختلف داشته باشد.


مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته اقداماتی برای مقطع ابتدایی انجام داده ایم‌، گفت:‌ از ابتدای امسال پرونده الکترونیک برای همه دانش‌آموزان پایه نهم تشکیل شد. از سال تحصیلی 97-96 این پرونده برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم و هشتم و سال بعد از آن برای دانش‌آموزان ابتدایی تشکیل خواهد شد.

وی تشریح کرد: اکنون در هدایت تحصیلی جدید، نظر دانش‌آموز 10 درصد، نظر اولیاء 5 درصد، معلمان 10 درصد، مشاوران 10 درصد، آزمون رغبت و توانایی 30 درصد و نمرات سه پایه تحصیلی 35 درصد مؤثر است.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی